Servisná služba

Exzellenter Service

Excelentný servis

Kvalita nášho zákazníckeho servisu sa kontroluje pravidelnou anketou medzi zákazníkmi spoločnosti Miele a okrem toho aj kontrolou nezávislých inštitútov. To platí tak pre naše produkty, ako aj pre našu technickú zákaznícku službu.

Sme vždy vo vašej blízkosti

Vďaka hustej sieti veľmi dobre vyškolených technikov zákazníckej služby Miele vám môžeme zaručiť najkratšie príjazdové vzdialenosti a vďaka tomu aj najrýchlejší reakčný čas, aby ste svoj spotrebič vo veľmi krátkom čase mohli opäť používať s najväčšou spokojnosťou.

Vybavenie vozidla zákazníckej služby je perfektne premyslené.

Technici našej zákazníckej služby nedisponujú len nevyhnutným know-how, ale aj potrebnými nástrojmi a náhradnými dielmi, ktoré sú individuálne prispôsobené vašej pracovnej oblasti.   

Sme pre vás vždy dosiahnuteľní

Vašu žiadosť o opravu prijmeme v ktorúkoľvek hodinu 365 dní v roku.

Predĺženie záruky na 10 rokov

Spoločnosť Miele poskytuje na všetky spotrebiče okrem štandardnej záruky (24 mesiacov) aj rozšírenú záruku, poistku, že aj po skončení 2-ročného obdobia budete v bezpečí, ak sa vyskytne porucha na vašom výrobku. Miele Servis Certifikát Vám zaručí 10 rokov bezstarostného používania.  

Viac informácií...
1. miesto

Zákaznícka služba spoločnosti Miele získala v roku 2011 už po sedemnástykrát najlepšie hodnotenie.