Často kladené otázky

Informácie o kampani k 125. výročiu Miele

Na ktoré produkty sa vzťahuje 125 týždňová predĺžená záruka? 

Predĺženie záruky na 125 týždňov je k dispozícii na vybrané produkty pri príležitosti 125. výročia Miele. Podrobnosti o modeloch 125 Gala Edition nájdete tu.

Predĺžená záruka 125 týždňov sa vzťahuje na vybrané produkty zakúpené priamo v spoločnosti Miele alebo u autorizovaného predajcu. Podrobnosti o modeloch 125 Gala Edition nájdete tu.

Všetky spotrebiče, ktoré sú označené produktovým štítkom „125 Gala Edition“, majú nárok na predĺženie záruky na 125 týždňov. Podrobnosti o modeloch 125 Gala Edition nájdete tu.

Predĺžená záruka na 125 týždňov je súčasťou ponuky Miele k 125. výročiu. Je k dispozícii počas celého obdobia kampane.

Predĺžená záruka na 125 týždňov sa vzťahuje len na vybrané produkty zakúpené počas trvania kampane. Nevzťahuje sa na nákupy uskutočnené pred začiatkom kampane a aktivácia záruky cez aplikáciu Miele* nie je možná.

Existuje jedna výnimka: Ak ste si kúpili matný čierny spotrebič v roku 2023, 125-týždňová dodatočná záruka platí aj v prípade, že dátum nákupu je skorší ako dátum začiatku kampane.

 

 

Aktivácia predĺženej záruky

Ako si môžem aktivovať 125-týždňovú predĺženú záruku na svoj spotrebič?

Uistite sa, že Váš spotrebič spĺňa podmienky predĺženej záruky na 125 týždňov. Ak chcete aktivovať predĺženie záruky na 125 týždňov, musíte svoj spotrebič pripojiť k aplikácii Miele*. Pre vysávače a KWT 7112 iG obsidián čierna/matná 125 Gala Edition stačí zaregistrovať spotrebič v aplikácii Miele*.

Kliknite sem alebo naskenujte QR kód, a stiahnite si aplikáciu Miele* alebo otvorte aplikáciu Miele*. Postupujte podľa pokynov v aplikácii Miele* a pridajte svoj nový spotrebič Miele. Potom budete automaticky vyzvaní na aktiváciu 125-týždňovej predĺženej záruky.

Ak sa automatická požiadavka na aktiváciu predĺženia záruky už objavila v aplikácii Miele* a bola odkliknutá, je možné záruku aktivovať cez stránku s prehľadom záruky. Ak chcete prejsť na stránku záruky, ťuknite na tlačidlo „Profil“. Ak má spotrebič nárok na 125-týždňovú záruku, záruku je možné aktivovať tu.

125-týždňovú predĺženú záruku nie je možné aktivovať prostredníctvom webovej stránky Miele. Záruku si aktivujte cez aplikáciu Miele*.

1. výnimkou sú prístroje zo sortimentu chladenia (všetky chladničky, mrazničky, chladničky s mazničkou a vinotéky, okrem prístrojov MasterCool). Záruku môžete aktivovať prostredníctvom online registračného formulára tu.

 

2. výnimkou sú vreckové podlahové vysávače, na ktoré ponúkame predĺženú záruku 125 týždňov pri zakúpení XXL balení vreciek súčastne s vysávačom. Záruku môžete aktivovať prostredníctvom online registračného formulára tu.

Záruka by mala byť aktivovaná do 30 dní od zakúpenia spotrebiča prostredníctvom aplikácie Miele*. Aktivácia je možná počas celého obdobia kampane prostredníctvom aplikácie Miele*.

Ak bude spotrebič doručený po skončení obdobia kampane, kontaktujte zákaznícke centrum so žiadosťou o pomoc.

Pre úspešné pripojenie zariadenia k aplikácii Miele* budete vyzvaní na zadanie dátumu zakúpenia spotrebiča a sériového čísla. V mnohých prípadoch dokáže aplikácia Miele* počas procesu automaticky rozpoznať sériové číslo. Ak potrebujete zadať číslo ručne, postupujte podľa pokynov v aplikácii alebo použite vyhľadávač typových štítkov a nájdite sériové číslo na svojom zariadení.

Ihneď po dokončení aktivácie záruky sa stav záruky v aplikácii Miele* aktualizuje, aby sa zobrazila Vaša predĺžená záruka. E-mailom Vám bude zaslaný aj certifikát s údajmi o Vašom spotrebiči a záruke.

 

 

Spárovanie alebo registrácia spotrebiča cez aplikáciu Miele*

Stiahnite si aplikáciu Miele* z obchodu App Store alebo Google Play. Otvorte aplikáciu a podľa pokynov pridajte svoj spotrebič. Podrobné pokyny k párovaniu nájdete aj v našich videách o párovaní.

Minimálne požiadavky nájdete v informáciách v App Store alebo Google Play. Ďalšie podrobnosti nájdete v systémových požiadavkách na našej webovej stránke.

Spotrebiče, na ktoré sa vzťahuje 125-týždňová predĺžená záruka, aplikácia Miele* rozpozná automaticky. Aktivácia 125-týždňovej predĺženej záruky je veľmi rýchly a jednoduchý proces. Aj po aktivácii si môžete kedykoľvek pozrieť stav záruky pre svoj spotrebič.

Ak si chcete aktivovať predĺženie záruky na 125 týždňov, stiahnite si aplikáciu Miele* a zaregistrujte svoj vysávač/ KWT 7112 iG obsidián čierna/matná 125 Gala Edition. Potom budete automaticky vyzvaní na aktiváciu 125-týždňovej predĺženej záruky.

Ak máte problémy s pripojením, môžete si aktivovať 125-týždňovú predĺženú záruku jednoduchou registráciou svojho spotrebiča v aplikácii Miele*. Po registrácii sa Vám automaticky zobrazí otázka, či si prajete aktivovať svoju 125-týždňovú predĺženú záruku.

Sériové číslo je možné jednoducho nájsť pomocou vyhľadávača typových štítkov. Bez sériového čísla nie je možné aktivovať záruku na Váš spotrebič. Ak potrebujete pomoc, kontaktujte tím zákazníckeho centra a požiadajte ho o pomoc.

 

 

Opravy

Dodatočná záruka začína plynúť ihneď po 2-ročnej záruke Miele a predlžuje ju o ďalších 125 týždňov. Celková záručná doba je 4 roky a takmer 5 mesiacov.

Áno, svoju dodatočnú 125-týždňovú predĺženú záruku si môžete za jednorazový poplatok predĺžiť celkovo na 10 rokov. Spojte sa s naším zákazníckym centrom Miele.

Hlavné výhody predĺženej záruky sú:

  • Maximálna bezpečnosť: Náklady na opravu porúch počas predĺženej záručnej doby nevznikajú, ak neboli spôsobené úmyselne alebo hrubou nedbanlivosťou. Predĺžená záruka pokrýva všetky náklady na prácu a cestovné náklady, ako aj náklady na náhradné diely.
  • Nový spotrebič: Ak nedokážeme opraviť Váš spotrebič, dostanete nový.
  • Spoľahlivosť a rýchlosť: V prípade opravy naši vysokokvalifikovaní servisní technici poskytnú rýchlu a spoľahlivú pomoc.

Predĺžená záruka predstavuje úplnú ochranu pri oprave a zahŕňa všetky náklady na prácu, ako aj náklady na náhradné diely, ak škody neboli spôsobené úmyselne alebo hrubou nedbanlivosťou. Platia zmluvné podmienky.

Predĺžená záruka sa nevzťahuje na:

- Chyby spôsobené nesprávnou inštaláciou
- Škody spôsobené zásahom, ktorý nevykonala spoločnosť Miele alebo autorizovaný servisný partner Miele
- Spotrebný materiál / príslušenstvo, napríklad: čistiace prostriedky, filtre s aktívnym uhlím, vodné filtre
- Príčiny porúch spotrebiča (vonkajšie vplyvy ako preprava, poškodenie otrasom a nárazom alebo živelné udalosti)
- Nesprávne používanie a prevádzka, ako napríklad používanie nevhodných čistiacich prostriedkov alebo chemikálií, ako aj škody spôsobené absorpciou tekutín, stavebného prachu alebo tonerov
- Opotrebenie súvisiace s používaním a prirodzené opotrebovanie, ako je klesajúca odolnosť batérií a komponentov, ktoré sa podľa návodu na obsluhu musia pravidelne vymieňať v priebehu životného cyklu produktu.

Ďalšie podrobnosti nájdete v podmienkach predĺženej záruky.

125-týždňovú predĺženú záruku nie je možné preniesť na iné spotrebiče. Ak spotrebič zmení vlastníka, predĺžená záruka môže byť prenesená na nového majiteľa. Pre potvrdenie nového majiteľa kontaktujte spoločnosť Miele.

125-týždňová predĺžená záruka zostáva v platnosti, ak bol spotrebič zakúpený a nachádza sa v členskom štáte EÚ, Veľkej Británii, Nórsku alebo vo Švajčiarsku. Ak chcete skontrolovať platnosť na iných trhoch, pozrite si miestne zmluvné podmienky predĺženej záruky.

Spoločnosť Miele sa snaží poskytnúť rýchly servis v prípade poruchy. V rámci predĺženia záruky Vám pomôže zákaznícky servis Miele alebo autorizovaný servisný partner. Platia všeobecné obchodné podmienky.

Opravy vykonané neautorizovaným servisným personálom spoločnosť Miele neakceptuje.

Ak už spotrebič nie je možné cenovo efektívne opraviť alebo ak oprava nie je možná, dostanete identický alebo ekvivalentný nový spotrebič.

V prípade náhradného spotrebiča nie je možné zaručiť komunikáciu (zosieťovanie) s inými zariadeniami a existujúcim domácim systémom. Ak dôjde k výmene spotrebiča, zostávajúca záručná doba uvedená v zmluve sa prenesie na nový spotrebič.  

Prípadne je možné v prípade potreby vrátiť príslušnú aktuálnu hodnotu spotrebiča. Ak je aktuálna hodnota spotrebiča preplatená spoločnosťou Miele, predĺžená záruka zaniká.  

Ďalšie podrobnosti nájdete v zmluvných podmienkach predĺženej záruky.

 

 

 

Poznámky:

*Dostupné pre mobilné zariadenie (minimálne požiadavky nájdete v informáciách v App Store). Ďalšia digitálna ponuka od Miele & Cie. KG. Všetky inteligentné aplikácie umožňuje systém Miele@home. Rozsah funkcií sa môže líšiť v závislosti od modelu a krajiny.