HľadaťNájdite obchod
Podpora preKávovary

Chyba F10

Na displeji kávovaru sa zobrazí chyba F10.

Nečerpá sa voda.

Vyberte zásobník na vodu smerom nahor.

Zásobník na vodu naplňte čerstvou pitnou vodou.

Znovu nasaďte zásobník na vodu.

Pri prístrojoch od sériového čísla 152922013:

  • Skontrolujte sitko na ventil prívodu vody. Sitko na ventile prívodu vody sa nachádza vo výreze pre zásobník na vodu.

  • Ak je sitko znečistené, vyčistite ho. Aby sa nezhoršila chuť, čistite sitko výlučne vodou bez čistiaceho prostriedku.

  • Vykonajte odvápnenie prístroja.

Ak chyba pretrváva, kontaktujte nás alebo si priamo online rezervujte termín opravy.

Pre dôkladné a šetrné odvápnenie kávovaru Vám odporúčame odvápňovacie tablety prispôsobené prístroju Miele, viď obrázok. Najlepšia starostlivosť pre dlhoročnú spoľahlivosť.

Návod na použitie

Návod na použitie

Tu nájdete návody na použitie ku svojim prístrojom Miele.
Zistiť viac
Objednať technika

Objednať technika

Radi prijmeme vašu objednávku na opravu online alebo aj telefonicky
Plánujete návštevu
Kontaktný formulár

Kontaktný formulár

Popíšte nám svoju záležitosť prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Servis Miele sa vám ozve, hneď ako to bude možné.
Na kontaktný formulár